مته های چوب مارپیچ بلند

تاریخ انتشار: 00/11/12

مته های چوب مارپیچ نیش دار یکی از بهترین نوع مته های چوب هست که در صنایع مختلف مانند صنعت کشتی سازی ، ساختمان های چوبی مورد استفاده قرار میگیرند .

نمونه یک مته چوب مارپیچ

همونطور که میبینید در اینگونه مته ها شیارهایی طراحی شده که در هنگام کار براده های چوب را به بیرون هدایت میکنه و این امر باعث سرعت بیشتر سوراخکاری و همچنین کیفیت بیشتر در کار میشود و فشار زیادی به دریل نمی آورد . بسیاری از صنعتکاران و علاقه مندان به کار با چوب ، با وجود برق و داشتن دریل های برقی ترجیح میدهند که با دست یا دریل های دستی و یا حتی یک دسته قلاویز از این نوع مته ها استفاده میکنند .

نکته : 

انتهای این مته ها به صورت چهار گوش و یا شش گوش طراحی میشوند تا مته در سه نظام دریل هرز نچرخه و آسیبی به دریل و یا مته و حتی کار مورد نظر وارد نشه

نمونه انتهای مته چوب شش گوش :

انتهای مته چوب مارپیچ فروشگاه اینترنتی ابزارجات

نمونه انتهای مته چوب چهارگوش :

نوک مته های چوب ماپیچ :

نوک این مته ها به صورت پیچ نوک تیز طراحی شده تا مرکز کار مشخص شده و مسیر مته منحرف نشود و در نتیجه در آخر سوراخ صاف و بی نقصی ایجاد کرده باشیم

نمونه نوک مته چوب مارپیچ :

نوک مته چوب نیش دار فروشگاه اینترنتی ابزارجات

نمونه بدنه مارپیچ مته چوب :

مته چوب نیش دار

مته های چوب مارپیچ یا نیش دار در بسیاری از صنایع و پروژه ها مورد استفاده قرار میگیرند .

مته چوب ابزارجات

مته چوب بلند فروشگاه اینترنتی ابزارجات

لیست قیمت مته

بسیاری از طبیعت گردان و کوهنوردان از این نوع مته ها به عنوان وسایل ضروری کمپینگ ها استفاده میکنند و وسایل چوبی از قبیل جای کتری و اجاق ، تاب ، پایه های چوبی و ....مورد استفاده قرار میگیرند .

مته چوب لوازم کمپینگ ابزارجات